tisdag 17 juli 2012

Dags för uppdatering

Det kanske är dags att uppdatera min blogg igen. Har inte skrivit något sedan i februari. Köket är färdigt och vi har fått nya fönster i alla fönster hos alla i hela bostadsrättsföreningen jag bor i.
Vad gäller min vikt så har jag börjat äta enligt Viktklubb.se och har så gjort i 2 veckor nu. Resultat hittills är -3,3 kg på dessa två veckor.
Det finns väldigt många goda recept i Viktklubb.se och det är mycket billigare att vara med där än hos Itrim som jag har varit medlem hos sedan 2009. Tänker sluta där när mitt år har gått ut, dvs i september. Funderar dock på att vara motionsmedlem men har inte bestämt mig än. Eventuellt blir det någon annan form av motion, vi har ju t ex gym i källaren och kombinerar man det med stavgång och dylikt borde det kunna ge resultat.

1 kommentar:

  1. Du är duktig som kämpar på med vikten. Ha det bra! Kram // Lena S

    SvaraRadera